Spel - Mix-max-rally - 5-99j - Haba
  • Spel - Mix-max-rally - 5-99j - Haba
  • Spel - Mix-max-rally - 5-99j - Haba
  • Spel - Mix-max-rally - 5-99j - Haba

Spel - Mix-max-rally - 5-99j - Haba

€9.95
VAT included

Een pinguïn kan goed zwemmen en een kangoeroe maakt de hoogste sprongen. Maar wat doet de pingoeroe? Dat is een mix-max-dier dat uitstekend kan springen en zwemmen! Meng voor de rally het gepaste mix-max-dier en overwin als snelste het hindernissenparcours. Met een beetje geluk winnen jullie de mix-max-rally! Een spannende hindernisloop.

Quantity
Last items in stock

5-99jaar - 2-4 spelers - ca.10-15min - een spel met geluk en tactiek

 1 dobbelsteen, 20 hinderniskaarten, 20 mix-max-kaarten (10 x bovenlichaam, 10 x onderlichaam), 4 houten figuren, 4 spelerkaartjes, 8 toverdrankkaartjes, 1 start-/doelkaartje, 1 startspelerkaartje, 1 handleiding.

• De speelfiguren bewegen kloksgewijs, de startspeler krijgt het startspelerkaartje.
• Puntenwaarde op de hinderniskaarten voor je eigen speelfiguur bekijken en dezelfde of een hogere waarde gooien met de dobbelsteen.
• Als een eigen mix-max-dier dezelfde symbolen heeft als op de hinderniskaart, hun aantal op de mix-max-kaarten bij het aantal ogen op de dobbelsteen tellen.
• Bij dezelfde of een hogere waarde met je figuur over de hinderniskaart springen en in het volgende gat blijven staan; anders meteen blijven staan en evt. een nieuwe mix-max-kaart nemen en ruilen.
• Als een speler het start-/doelkaartje bereikt, de ronde nog voltooien tot bij de startspeler. Alle spelers die dan op het doelkaartje staan, winnen het spel.

You might also like